Szanowne Studentki, Szanowni Studenci,
biuro projektu POWER ogłasza przedłużenie terminu rekrutacji do 24 października 2018 (środa) na niżej wymienione szkolenia, w których uczestnictwo gwarantuje dodatkowe punkty przy naborze na szkolenia certyfikowane (PRINCE, ITIL) w semestrze letnim i w konkursie o stypendia stażowe.
Przypominamy, że w szkoleniach mogą uczestniczyć studenci czterech ostatnich semestrów studiów pierwszego stopnia.
- CENTRUM USŁUG, sala 411 B-1, godz. 8.30-14.30 (zajęcia 1-7), godz.8.30-11.30 (ostatnie zajęcia)
Prowadzący: DR PRZEMYSŁAW ZALESKI
Harmonogram:
- 27.10.2018,
- 10.11.2018
- 17.11.2018
- 24.11.2018
- 1.12.2018
- 8.12.2018
- 12.01.2019
- 19.10.2019
Zawartość szkolenia:
Zajęcia z dr Przemysławem Zaleskim skoncentrowane będą na przekazaniu praktycznej wiedzy biznesowej, niezbędnej do założenia i prowadzenia firmy. Na zajęciach omawiane będą wzory dokumentów potrzebnych do założenia zarówno działalności gospodarczej jak i spółki. Omawiane będą faktyczne dokumenty z różnych przedsiębiorstw, w tym: biznesplanów, planów marketingowych, planów sprzedaży, regulaminów, dokumentów sprawozdawczych dla działalności gospodarczej i spółek. Zajęcia będą prowadzone w formie przykładów, biznes case’ów, case study i gier biznesowych (pomiędzy grupami).
Dr Zaleski jest praktykiem, prowadził i zarządzał zarówno własnymi spółkami, jak i dużymi firmami giełdowymi. Jako doradca opracowywał liczne analizy ekonomiczne, biznesplany, plany sprzedaży, promocji, plany ekonomiczno-finansowe renomowanych spółek jak: KGHM Polska Miedz, PGE, Enea, Fortum, LOT, Poczta Polska, Ruch, Bartek, Hochland, Work Service, Tauron). Obecnie pracuje jako Wiceprezes jednej ze spółek grupy Orlen.
- WIEDZA, INNOWACJE, PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, sala 410 B-1, godz. 10.00-14.00
Prowadzący: DR INŻ. ADAM ŚWIDA
Harmonogram:
- 27.10.2018
- 10.11.2018
- 17.11.2018
- 24.11.2018
- 08.12.2018
Zawartość szkolenia:
Przedstawienie istoty, definicji oraz generalnej charakterystyki związanej z koncepcją: wiedzy innowacji i przedsiębiorczości w gospodarce. Proces tworzenia systemu wspierania i zarządzania wiedzą innowacją i przedsiębiorczością w rożnych układach. Układy te to:
Akademicki - czyli wspieranie innowacyjności i przedsiębiorczości na uczelniach
Regionalny - czyli poziom jednostek samorządu terytorialnego
oraz Hybryda - układ akademicko regionalny.
Przykłady realizacji w Polsce i wybranych krajach UE.
Dodatkowo wizyty studyjne w AIP oraz Wrocławskim Parku Przemysłowym.
- PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, sala 417 B-1, godz. 9.15-15.00
Prowadzący: DR INŻ. JAN SKONIECZNY
Harmonogram:
- 17.11.2018
- 24.11.2018
- 1.12.2018
- 8.12.2018
- 15.12.2018
Zawartość szkolenia:
Celem zajęć się zapoznanie słuchaczy z szeroko rozumianą tematyką z obszaru przedsiębiorczego zarządzania organizacją opartego na zasobach intelektualnych. W ramach prowadzonych zajęć o charakterze autorskim, słuchacze podejmą próbę opracowania przedsięwzięcia innowacyjnego oraz strategii jego urzeczywistnienia w praktyce gospodarczej. Zajęcia prowadzone będą prowadzone w formie warsztatów twórczych w oparciu o materiały dydaktyczne oraz publikacje naukowe opracowane przez autorów na podstawie badaniach własnych.”
- KOMUNIKACJA INTERPERSONALNA, sala 441 B-4, godz. 9.00-14.00
Prowadzący: Dr ANNA BORKOWSKA
Harmonogram:
- 17.11.2018,
- 24.11.2018,
- 01.12.2018
- 8.12.2018
Cel szkolenia:
Poszerzenie i ugruntowanie wiedzy dotyczącej komunikacji interpersonalnej, jako podstawowego narzędzia tworzenia relacji społecznych i zawodowych. Przekazanie wiedzy o podstawach psychologicznych, społecznych i organizacyjnych tego procesu. Wzmocnienie komunikacyjnych kompetencji studentów, w tym technik konstruowania skutecznego komunikatu i właściwej postawy odbiorcy.
Osiągnięcie poprawy zachowań komunikacyjnych oraz nabycie umiejętności świadomego określania i realizacji strategii w tym zakresie.
Forma zajęć:
Komunikacja – podstawowe pojęcia, modele, funkcje,
Proces komunikacji w perspektywie ewolucyjnej, kulturowej, organizacyjnej,
Komunikacja werbalna i niewerbalna; wyrażanie emocji a komunikowanie się,
Aktywne słuchanie oraz postawa i zachowania odpowiedzialnego nadawcy,
Style komunikacji,
Wiarygodność nadawcy i jej weryfikacja,
Międzykulturowość w komunikacji,
Specyfika współczesnej komunikacji medialnej,
Analizy zachowań i stylów komunikacji,
Test zaliczeniowy, informacja zwrotna na temat analiz, podsumowanie zajęć.
Wszelkie pytania prosimy kierować na adres mailowy: mariusz.mazurkierwicz@pwr.edu.pl