Logowanie

Wydział Informatyki i Zarządzania

COVID-19 - jak postępować

Szanowni Państwo!

W obliczu pojawiających się coraz częściej zgłoszeń pracowników dotyczących potencjalnego narażenia na zakażenia wirusem SARS-CoV-2, aby uporządkować działania, na Wydziale Informatyki i Zarządzania utworzono adres: w8.covid.pracownicy@pwr.edu.pl

Uprzejmie proszę wszystkich pracowników (pracowników administracyjnych Wydziału oraz pracowników dydaktycznych, badawczo-dydaktycznych, badawczych Katedr współpracujących z Wydziałem) oraz doktorantów o zgłaszanie na ten adres sytuacji, w których:

1. Ktoś, z kim mieli Państwo konktakt ma objawy charakterystyczne dla COVID-19 bądź potwierdzono u niego COVID-19 pozytywnym wynikiem testu.
2. Obserwują Państwo u siebie objawy wskazujące na potencjalne zachorowanie na COVID-19.
3. Mają Państwo potwierdzony COVID-19 pozytywnym wynikiem testu.

Adres ten jest obsługiwany całodobowo przeze mnie oraz Prodziekan prof. Magdalenę Węglarz.

  • Po zgłoszeniu informacji o potencjalnym problemie, pracownik będzie niezwłocznie poinformowany o tym, jakie dalsze kroki powinien podjąć.
  • Informacja będzie również niezwłocznie przekazywana do działu BHP oraz bezpośredniego przełożonego pracownika.
  • Następnie wdrożone zostaną procedury identyfikacji osób mających kontakt z pracownikiem zgłaszającym problem (w razie potrzeby) oraz procedury zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2.

Z życzeniami zdrowia

dr. hab. inż Katarzyna Tworek, prof. uczelni

Dziekan Wydziału Informatyki i Zarządzania

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję