Wydział Informatyki i Zarządzania

COVID-19 - jak postępować

Szanowni Państwo,
w związku z zagrożeniem epidemicznym, w okresie semestru zimowego 2020/2021 konieczne jest rygorystyczne przestrzeganie reguł i rekomendacji dotyczących minimalizacji ryzyka przenoszenia wirusa w populacji.
Organizacja zajęć w trybie mieszanym (część zajęć na uczelni) wymaga od uczestników tego procesu, w tym studentek i studentów, szczególnej troski o swój stan zdrowia oraz stan zdrowia osób, z którymi w tym czasie będą się spotykać.

W związku z zaistnieniem obowiązku uczestnictwa w zajęciach prowadzonych w budynkach PWr, prosimy o przestrzeganie następujących reguł dotyczących usprawiedliwiania nieobecności z powodów powiązanych z epidemią:
• Każda osoba, która decyzją odpowiednich organów zostanie zakwalifikowana do grupy ryzyka, zgłasza ten fakt niezwłocznie drogą mailową na adres W8.COVID@PWR.EDU.PL załączając (skan, zdjęcie itp.) dokumentu dotyczącego tej sytuacji. Informacje o nieobecności na zajęciach zostaną przekazane prowadzącym zajęcia, bez udziału osoby nieobecnej na zajęciach.
• Każda osoba, która ocenia, że znajduje się w grupie potencjalnego ryzyka (np. otrzymanie decyzji o kwarantannie, przypadek kontaktu z osobą zakażoną) zgłasza ten fakt drogą mailową na adres W8.COVID@PWR.EDU.PL  (bez dokumentów, które pojawią się później).

W przypadku uzasadnionych podejrzeń dotyczących wzrostu ryzyka zarażenia wirusem SARS_COV2, po unormowaniu sytuacji zdrowotnej i spraw z tym związanych, konieczny będzie kontakt mailowy z Prodziekanem ds. Studenckich. Dotyczy to przypadku, w którym przewidywany problem nie zaistniał (brak dokumentów dotyczących sytuacji zakwalifikowania do grupy ryzyka). Usprawiedliwienie nieobecności w takiej sytuacji (brak dokumentów potwierdzających) jest możliwe pod warunkiem, że dokonano zgłoszenia przed terminem zajęć stacjonarnych (data wysłania wiadomości pocztą elektroniczną).

Zgłoszenie problemów dot. uczestnictwa w zajęciach, zaistniałych z powodu sytuacji epidemicznej, uważa się skuteczne pod warunkiem, że zostało wykonane przy użyciu studenckiego konta pocztowego i przesłanego na adres W8.COVID@PWR.EDU.PL

Zgłoszenia realizowane w każdej innej formie nie będą uwzględniane.

Ponadto, jeśli ktoś z Państwa znajduje się w grupie osób szczególnie narażonych na niekorzystny przebieg COVID-19 i ma uzasadnione obawy związane z uczestniczeniem w zajęciach w trybie mieszanym (cześć zajęć w uczelni), prosimy o kontakt z Prodziekanem ds. Studenckich w celu otrzymania ewentualnego zwolnienia z uczestnictwa w tej części zajęć, które będą organizowane stacjonarnie. Takie zwolnienie jest możliwe w potwierdzonych i uzasadnionych przypadkach.




Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję