Znamy już wyniki konkursu ogłoszonego podczas ostatniej sesji plakatowej na specjalności Danologia:
- I miejsce: Maciej Gruszczyński, Daniel Popek, Dawid Rusiecki, Marcin Wątroba za plakat pt. Does Polish Twitter support #abortion? How different from reality is what you think about controversies in social media?
- II miejsce: Piotr Janyst, Mateusz Osikowicz, Jakub Licznerski, Wojciech Rauk za plakat pt. Co się pichci w polskim garnku?
- III miejsce: Miriam Jańczak, Anna Makuś, Gabriela Relikowska, Adrianna Zielińska za plakat pt. :joy: Express More Than a Thousand Words
Serdecznie wszystkim gratulujemy!
Do 31 stycznia w holu Strefy Kultury Studenckiej można oglądać plakaty obrazujące to, czym studenci danologii zajmowali się przez ostatnie 4 miesiące. Pracowali w dziesięciu grupach, analizując różnorodne tematy, takie jak m.in. reakcja użytkowników na awarie MPK, poziom „hejtu” na serwisach polskich i brytyjskich, preferencje kulinarne Polaków, częstotliwość użycia „emoji” na Twitterze, popularność memów o danej tematyce czy najczęściej komentowane tematy na stronach internetowych lokalnych gazet.
Więcej informacji tutaj i na profilu Facebookowym Data Science.