Katedra Organizacji i Zarządzania zaprasza na sympozjum pt. "Innowacje w dobie COVID-19. Innowacje w jednostkach samorządu terytorialnego".
Termin: 21 maja 2021 (godz.10:00-14:45)
Miejsce: Sympozjum odbędzie się w formie zdalnej (Platforma ZOOM). Link do sympozjum zostanie umieszczony na stronie www: http://www.ises.pwr.edu.pl/index.php/pl/onas/
Organizatorzy: Katedra Organizacji i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej
Krótki opis:
Sympozjum będzie poświęcone zagadnieniom, które dotyczą z jednej strony Jednostek Samorządu Terytorialnego (JST), z drugiej zaś związane są z oddziaływaniem pandemii Covid-19 (C-19) na społeczeństwo i gospodarkę. Zasadniczym celem sympozjum jest pogłębienie wiedzy i przedstawienie problematyki innowacyjności rozumianej jako społeczno-ekonomiczny proces zachodzący w skali makro i mikroekonomicznej. Innowacyjność to sposób myślenia zorientowany na przyszłość, przejawiający się w nowych produktach, usługach, nowych rozwiązaniach organizacyjnych, finansowych i technologicznych. Dyskusja teoretyków i praktyków pozwoli na ukazanie dynamiki zmian innowacyjnych w zakresie zarządzania, technologii informacyjnych, finansów, zwłaszcza strategii długoterminowego oszczędzania, które mają bezpośredni wpływ na ogólny poziom rozwoju polskiej i europejskiej gospodarki, zwłaszcza JST. Chcemy łączyć potrzeby zarówno dużych, jak małych organizacji gospodarczych oraz instytucji naukowych, którym zależy na wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań do polskiej gospodarki. Wymiana wiedzy i doświadczeń na temat innowacyjności w gospodarce, organizacji i technice będzie nie tylko okazją do wzajemnej współpracy, ale także wartością dodaną planowanego Sympozjum.
Sympozjum jest znaczącym wydarzeniem naukowym skupiającym studentów, pracowników oraz ekspertów z obszaru nauki i biznesu z Polski i świata oraz okazją do dyskusji w następujących grupach tematycznych:
- Innowacje społeczne w dobie C-19
- Innowacje w przedsiębiorstwie w dobie C-19
- Innowacje w samorządzie w dobie C-19
Zasięg sympozjum: międzynarodowy
Przewidywana liczba uczestników: 40-50