Kongres #ZdalnaPWr to wydarzenie podsumowujące ponad rok nauczania online na Politechnice Wrocławskiej. Celem konferencji jest wypracowanie rekomendacji związanych z formułą nauczania online, obejmujących także czas po pandemii.
Chcemy odpowiedzieć na pytania: które z elementów dydaktyki realizowanej w tym okresie sprawdziły się lepiej, a które gorzej? Które z nich mogą, a nawet powinny, zostać z nami na dłużej?
Punktem wyjścia do dyskusji, otwartej dla całej społeczności akademickiej Politechniki Wrocławskiej, będą badania – zarówno ogólnouczelniane, wydziałowe, a także zrealizowane w innych jednostkach zajmujących się dydaktyką.
Podczas kongresu poznamy opinie na temat nauczania online uczestników będących na co dzień po dwóch stronach ekranów komputerów: studentów, doktorantów oraz dydaktyków. Zapytamy nauczycieli akademickich, jak najlepiej realizować zajęcia zdalne, z jakich narzędzi najchętniej korzystają i jakich specjalnych umiejętności wymaga od nich dydaktyka tego typu.
Nie będziemy unikać pytań trudnych: o koszty tej trudnej i wymuszonej zmiany zapytamy psychologów, a o realizację zajęć praktycznych, staży i praktyk przedsiębiorców, którzy współpracują z uczelnią.
Wszystkie informacje na stronie Kongresu