Wydział Informatyki i Zarządzania

Procedura dyplomowania - semestr letni 20/21

Procedura dyplomowania w semestrze letnim 2020/2021

INSTRUKCJE:

Wprowadzenie pracy dyplomowej do systemu ASAP w przypadku jej wspólnej realizacji

Terminy

Czynności

do 31.05.2021

Druki oceny promotora i recenzenta zostaną wysłane na adres email pracowników przez Panią Annę Łazor.

do 08.06.2021r.

Wznowienie (składanie podań w systemie Edukacja.CL) w celu obrony pracy dyplomowej w sesji egzaminacyjnej styczeń 2021r. – dla osób, które zaliczyły tok studiów, a nie przystąpiły do  egzaminu dyplomowego. Wydrukowane podania wraz z kompletem dokumentów student przekazuje listem PRIORYTETOWYM + POLECONYM, kurierem na adres:

WYDZIAŁ INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA Łukasiewicza 5 (budynek B4 pok. 1a8 – 1a11) 50-370 Wrocław

z dopiskiem – kierunek i stopień studiów, „Komplet dokumentów” lub składa do skrzynki na korespondencję umieszczonej na antresoli, przed dziekanatem, przed pokojem 1.a.8.

do 11.06.2021r.

 

Student wprowadza poprzez portal ASAP pracę dyplomową  (wymogi dla pliku) i wysyła ją do akceptacji opiekunowi pracy dyplomowej.

Po zamieszczeniu pracy w systemie ASAP student e-mailem przesyła do opiekuna pracy dyplomowej, zeskanowane i podpisane oświadczenie z systemu ASAP, o którym mowa w ust. 5 - zał. nr 1 do ZW 46/2019 wraz z informacją o zamieszczeniu pracy dyplomowej w ASAP.                                       

Student  na adres w8.egzamindyplomowy@pwr.edu.pl w uzgodnieniu z promotorem przesyła skany podpisanych dokumentów:

- wniosek o egzamin w trybie stacjonarnym/zdalnym ZW 46/2020 zał. nr 1,

- oświadczenie dotyczące zgody na udostępnienie pracy dyplomowej zw 62/2021

- oświadczenie o samodzielności wykonanej pracy pobrane z ASAP po wprowadzeniu pracy.

Prosimy w tytule wiadomości o podanie informacji według schematu: skrót kierunku, stopień studiów, imię i nazwisko studenta (np. INF INŻ, imię i nazwisko).

Brak wniosku o egzamin dyplomowy uniemożliwia przeprowadzenie egzaminu dyplomowego.

Regulamin studiów par. 23 ust. 11: Niezłożenie przez studenta pracy dyplomowej w terminie, z zastrzeżeniem ust.17, stanowi przesłankę skreślenia z listy studentów, zgodnie z § 19 ust.1 pkt 3.

do 14.06.2021r.

Student przekazuje dokumenty listem PRIORYTETOWYM + POLECONYM, kurierem na adres:

WYDZIAŁ INFORMATYKI I ZARZĄDZANIA Łukasiewicza 5 (budynek B4 pok. 1a8 – 1a11) 50-370 Wrocław

z dopiskiem – kierunek i stopień studiów „Komplet dokumentów” lub składa do skrzynki na korespondencję umieszczonej na antresoli, przed dziekanatem, przed pokojem 1.a.8.

Komplet dokumentów zawiera:

Pracę archiwalną, która powinna być złożona w następujący sposób (1-5):

1. strona tytułowa:

praca licencjacka - wersja PL i wersja ANG Organizational Management

praca inżynierska - wersja PL i wersja ANG Computer Science

praca magisterska - wersja PL i wersja ANG Computer Engineering i Business Information Systems

2. praca wydrukowana dwustronnie (zgodnie z zaleceniami edytorskimi)

3. oświadczenie o samodzielności wykonanej pracy - pobrane z ASAP po wprowadzeniu pracy

4. oświadczenie dotyczące zgody na udostępnienie pracy dyplomowej zw 62/2021

5. płyta z nagraną pracą w podpisanej imieniem i nazwiskiem oraz tematem pracy – należy umieścić w przedziurkowanej białej kopercie.

Wszystko należy przedziurkować.

Ponadto należy złożyć:

• wydrukowany zakres egzaminu dyplomowego,

 oświadczenie o osiągniętej średniej z przebiegu całych studiów – w przypadku braku wszystkich ocen należy przesłać podpisane dokumenty bez wypełnionej średniej; po zaakceptowaniu wszystkich ocen student niezwłocznie przesyła na adres w8.egzamindyplomowy@pwr.edu.pl oświadczenie o uzyskanej średniej,

oświadczenie dotyczące zgody na udostępnienie pracy dyplomowej zw 62/2021

• oświadczenie o samodzielności wykonanej pracy pobrane z ASAP po wprowadzeniu pracy,

• podpisane skany raportu ogólnego - wnioski dla przekazanej do analizy pracy dyplomowej podpisany przez promotora - ZW46/2019 par. 2 pkt. 11/4

• podpisane skany raportu z badania antyplagiatowego - generowany w ASAP (Analiza JSA) podpisany przez promotora - ZW46/2019 par. 2 pkt. 11/3

podanie o wydanie suplementu oraz podanie o wydanie dyplomu - złożone w systemie JSOS (instrukcja zakładania podania pdf_ikona.gif)

•  dowód wpłaty za wydanie tzw. kompletu dyplomu w wysokości 60 zł – opłaty zostaną naliczone/rozliczone po wpłynięciu kompletu dokumentów na Wydział.

UWAGA! opłata nie dotyczy studentów, którzy rozpoczęli studia po 1.10.2019r.

• 2 egzemplarze formularza dotyczącego udziału w badaniu losów zawodowych absolwentów PWr - zgodnie z ZW 39/2012 wniosek dostępny na stronie Biura Karier (należy zarejestrować się na stronie Biura Karier, uzupełnić dane osobowe, zaznaczyć, czy wyraża się zgodę na badanie losów zawodowych czy nie, wydrukować 2x i podpisać).

UWAGA:

Studenci samodzielnie umieszczają w suplemencie do dyplomu informacje o swoich szczególnych osiągnięciach (JSOS, Indeks elektroniczny, dane dodatkowe - np. nagrody, staże, praktyki, publikacje, koła naukowe itp.).

Brak przekazania dokumentów w postaci papierowej - przesyłka pocztowa tradycyjna lub kurierem, dostarczenie do skrzynki korespondencyjnej uniemożliwia przeprowadzenie egzaminu dyplomowego.

do 14.06.2021r

opiekun pracy dyplomowej

Opiekun, po otrzymaniu informacji o zamieszczonej pracy dyplomowej w systemie ASAP, niezwłocznie przesyła pracę dyplomową studenta do analizy, po otrzymaniu raportu z tej analizy, sporządza na piśmie (na podstawie odrębnych przepisów) protokół kontroli antyplagiatowej, w którym rozstrzyga, czy praca dyplomowa jest wykonana samodzielnie przez studenta i czy ma właściwości pracy oryginalnej.

Promotor przekazuje podpisane skany protokołów kontroli antyplagiatowej mailem studentowi:

- raport ogólny - wnioski dla przekazanej do analizy pracy dyplomowej podpisany przez promotora- generowany w ASAP - ZW46/2019 par. 2 pkt. 11/4 – zakładka „do druku” ASAP,

- raport z badania antyplagiatowego - generowany w ASAP (Analiza JSA) podpisany przez promotora - ZW46/2019 par. 2 pkt. 11/3 – zakładka „analiza antyplagiatowa” w ASAP.

Promotor uzupełnia druk oceny pracy dyplomowej. Następnie podpisany dokument oceny pracy dyplomowej skanuje i przesyła na adres poczty elektronicznej studenta oraz na adres poczty w8.recenzje@pwr.edu.pl. Promotor rozstrzyga możliwość przekazania pracy do recenzji oraz przekazuje podpisane oryginały:

• druku ocena pracy dyplomowej

• raportu ogólnego oraz raportu z badania antyplagiatowego  

w terminie do 14.06.2021   w zapakowanej kopercie do Skrzynki na korespondencję umieszczonej na antresoli , przed dziekanatem, przed pokojem 1.a.8 lub za pośrednictwem poczty listem poleconym.

Promotor w momencie zaakceptowania pracy do recenzji informuje recenzenta mailowo o zaakceptowaniu pracy i dopuszczeniu jej do recenzji.

Do 21.06.2021r.

Recenzent pracy dyplomowej

Po zatwierdzeniu pracy przez opiekuna recenzent dokonuje oceny pracy dyplomowej dostępnej w systemie ASAP i niezwłocznie informuje mailowo promotora o ocenie. Recenzent uzupełnia druk recenzji pracy dyplomowej. Następnie podpisany dokument recenzji  skanuje i przesyła na adres poczty elektronicznej studenta oraz na adres poczty w8.recenzje@pwr.edu.pl.

Dodatkowo w przypadku oceny negatywnej maila należy przesłać beata.cybulska@pwr.edu.pl .

Podpisany oryginał recenzji recenzent, w terminie do 21.06.2021, przekazuje w zapakowanej kopercie do skrzynki na korespondencję umieszczonej na antresoli, przed dziekanatem, przed pokojem 1.a.8 lub za pośrednictwem poczty listem poleconym.

22.06.2021r.

Opiekun pracy dyplomowej

Zaliczenia ostatniego, przewidzianego programem studiów kursu „praca dyplomowa” dokonuje prowadzący ten kurs (opiekun pracy) po złożeniu przez studenta pracy dyplomowej w rozumieniu ust. 11. Opiekun po zapoznaniu się z oceną pracy dyplomowej recenzenta (ust. 13) wpisuje swoją ocenę kursu do indeksu elektronicznego, pod warunkiem, że obydwie oceny są pozytywne, także jeśli są różne.  W przypadku, gdy jedna z ocen pracy dyplomowej (opiekuna albo  recenzenta) jest niedostateczna – opiekun pracy niezwłocznie zawiadamia prodziekana ds. kształcenia  - wpis do indeksu elektronicznego zostaje wstrzymany. Opiekun wpisuje ocenę niezwłocznie, po ustaleniu oceny końcowej pracy dyplomowej przez dziekana, w trybie opisanym w ust. 13b Regulaminu studiów.

do 22.06.2021

egzaminy w sesji (23.06-09.07)

Student zatwierdza wszystkie oceny w systemie JSOS.

"Po wystawieniu oceny w indeksie elektronicznym student może, w terminie dwóch dni roboczych od jej wystawienia, za pośrednictwem portalu JSOS,potwierdzić tę ocenę albo zgłosić reklamację do prowadzącego zajęcia (egzaminatora). Prowadzący (egzaminator) w terminie dwóch dni roboczych od zgłoszenia reklamacji dokonuje ewentualnej korekty oceny (patrz również § 14 ust. 14 i § 15 ust. 9), po czym ocena ta zostaje zatwierdzona i nie podlega zmianie, z zastrzeżeniem ust. 4. Dziekan może, w uzasadnionych przypadkach, przedłużyć te terminy. Sprawy sporne rozstrzyga dziekan.” Regulamin studiów § 10 p.3.

Wg Regulaminu studiów §14 ust.14 „Prowadzący dany kurs/kurs końcowy grupy kursów wystawia ocenę z zaliczenia i wprowadza ją do systemu JSOS, a tym samym do indeksu elektronicznego, nie później niż dwa dni robocze po upływie terminu zaliczenia (ust. 11 i 12) oraz po uprzednim umożliwieniu studentowi wglądu do jego ocenionych prac (§ 5 ust. 1. p. 9). Prowadzący ma obowiązek reagowania na reklamacje, w terminie, o którym mowa w § 10 ust. 3”. i §15 ust. 9 „Egzaminator wystawia ocenę z egzaminu (a w przypadku grupy kursów ustala również ocenę końcową), informuje o niej studenta i umożliwia studentowi wgląd do pracy (nie dotyczy egzaminu pisemnego). Następnie wprowadza ocenę do systemu JSOS, a tym samym do indeksu elektronicznego, w ciągu trzech dni roboczych od dnia przeprowadzeniu egzaminu i nie później niż w drugim dniu roboczym po zakończeniu sesji egzaminacyjnej. Egzaminator ma obowiązek reagowania na reklamacje w terminie, o którym mowa w § 10 ust. 3. Uwaga! Dodatkowe terminy zaliczeń dla semestru dyplomowego nie mogą powodować przesunięcia terminu egzaminu dyplomowego.

01.07.2021-09.07.2021r.

Egzaminy dyplomowe

 

Politechnika Wrocławska © 2024

Nasze strony internetowe i oparte na nich usługi używają informacji zapisanych w plikach cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie plików cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki, które możesz zmienić w dowolnej chwili. Ochrona danych osobowych »

Akceptuję